منتديات قناة سمسم - موقع قناة سمسم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قناة سمسم - موقع قناة سمسم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي

كاتب الموضوعرسالة
بنوته حلوة صغيرة

حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي Empty
مُساهمةموضوع: حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي   حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي I_icon_minitimeالأربعاء يناير 04, 2012 11:53 pm

حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي 1279994231
الحمد لله النهاردة هندخل في الحلقة الثانية حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SFun_bananaunripe، والنهاردة هنتكلم عن حدود الحرية
والنهاردة عندنا بطلتين مش بطلة واحدةحريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي 82
هما : أسماء واسراء
اختين عكس بعض خالص حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SAni_babymonkey
يلا نشوفهم مع بعض

اسراء :ازيك يا أسماء
اسماء :الحمد لله
اسراء :ممكن تلعبي معايا
اسماء :لا شكرا
اسراء :عشان خاطري ، أنا عايزة ألعب
اسماء :ايه يا اسراء ؟ انتي معندكيش حاجة في الدنيا غير اللعب
اسراء :ايوة معنديش ، وانتي معندكيش حاجة غير الكتابة
اسماء : أيوة ، لإن القراءة والكتابة بتقوي العقل
اسراء : واللعب بينشط الجسم ، يلا قومي بقي
اسماء : مش قايمةحريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SSig_thinking
اسراء :طب عندا فيكي بقي اطلعي برة
اسماء :ما تلعبي في الناحية الثانية ، الأوضة واسعة والحمد لله
اسراء :أنا حرة ألعب في المكان الي عايزاه
اسماء :وأنا حرة كمان عايزة أكتب في المكان الي عايزاه
الأم :ايه يا بنات فيه ايه؟
اسماء :ماما ، اسراء مش راضية تخليني أكتب حاجة وعايزاني اقوم من على المكتب عشان تلعب عليه ، بقول لها روحي العبي في الناحية التانية الأوضة واسعة قالت لي لا انا عايزة ألعب في الحتة دي بالذات ، وانا عايزة أكتب بقي حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SSa_cry4
اسراء :يا ماما أسماء مش وراها غير الكتابة والقراءة ومش عايزة تلعب حاجة خالص ، وأنا معنديش حد ألعب معاه غيرها ، بابا وانتي دايما مشغولين حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SSa_cry4
الأم :بس ، بطلوا خناق ، يا أسماء ويا اسراء ، كل واحدة فيكم ليها حقها في انها تعمل الي هيا عايزاه لو كان صح ، بس لما بتتعارض الحقوق والحريات المفروض كل واحدة تمارس حقها بحدود مسموح بيها ، الحرية يا اسراء مش انك تتعدي على حرية الناس الثانية ، المفروض انك تفهمي الي عايزاه الناس وما تعارضيهاش
ويا أسماء ، انا عارفة ان ليكي حق بإنك تكتبي وترأي ذي ما انتي عايزة ، بس ايه رأيك تأجلي الكتابة لوقت تاني وتقومي تلعبي مع اسراء ، دي ملهاش غيرك ، ماشي ؟

أسماء :ماشي
اسراء :أنا آسفة يا اختي يا حبيبتيحريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي Mood9
اسماء :وأنا كمان أسفة حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي Mood9، يلا تعالي نلعب مع بعض
اسراء :حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي SFun_cheerleader2
الأم : أيوة كده بارك الله فيكم ، عرفتوا بقي ان الأخوات نعمة ؟

وتوتة توتة خلصت الحدوتة ، حلوة ولا ملتوتة ؟حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي 220

حريتي لها حدود ... الحلقة الثانية من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تعودت الصدق...الحلقة الأولي من سلسلة يوميات زهرة ... ادخلي يا قمورتي ومش هتندمي
» سلسلة يوميات زهرة .. أهلابيكي معانا يا قمورتي ادخلي ومش هتندمي